Tuff tuff

Tre dagar i rad har jag tillbringat min tid nere på stan med Louise. Vi har fönstershoppat (och shoppat, fast vi skulle låta bli haha) och suttit på både Helmers och Kaffestugan. Mysigt må jag säga! Speciellt idag när det var så regnigt. Då kändes det bra att bara mysäta taccos inne på Helmers. Hihi. 

Jag gillar mina glasögon som jag får väldigt ont i huvudet av :) 


Nyss så blev jag lite fattigare när jag beställde en tågresa till Stockholm. Jag åker redan imorgon och ska äntligen få träffa underbaraste Alexander! Blir borta över helgen bara, men det är i alla fall något :) Ska bli så härligt att få se honom igen och krama honom, iiiih! :D

Nu ska jag ta och packa ner lite kläder, pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0