Mina pojkar

Imorse fick jag sova bredvid min pojke igen, det var sjukt länge sedan han sov i min säng. Jag brukar inte våga röra mig, för då blir han sur och går sin väg. Men idag så stannade han kvar och tog upp en ganska stor del av min säng. Min lilla (stora) Jack Sparrow. MIN katt (: Dock så sov inte min andra pojke där.. Dumma Stockholm! Men hoppas han har det bra i alla fall (: 

Jag tänkte kasta upp lite bilder från Mo
çambique senare om allt går som det ska :) Var ju ett tag sendan nu, haha. Har även gjort en ny kategori som heter Moçambique 2011. Där hittar ni det mesta från min resa. Dock inte om det är en bild som jag har slängt in i ett helt annat inlägg. Men ni får lite försmak på en bild här: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0