Tisdag 9 Aug.

God morgon alla :* Just nu sitter jag med lite varm obóy och kollar på regnet som öser ner. För bara någon minut sedan var det sol och fint.. Dumma regn! Jag antar att det blir en fotoinsättardag eller filmdag medans jag kanske väntar på att Alexander kommer HEM, hör ni HEM. Stockholm räknar jag inte för hem :( Hoppas han kommer idag iaf ^^ Det skulle vara fantastiskt! För jag tackade nej till mina vänner. Jag hade ingen lust att supa och bli klagad på åter igen. Nej, jag orkar inte det i mitt tillstånd nu. Jag vill bara ta det lugnt och samla mig :) Men hoppas mina kära vänner får en toppendag i alla fall :D


Lånad från we<3it.com


Kommentarer
Postat av: Evelina

JA eller så borde vi ha filmkväll snart, are borde vi

2011-08-09 @ 12:12:30
URL: http://evelinavonseth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0