♪ Working nine to five ♪

Jobbat alla dagar under helgen. Dock så har jag inte jobbat nio till fem, utan mer fem till elva och sju till fem och så. Måste säga att det känns bra med lite pengar, så man verkligen kan dra iväg på en resa eller liknande. Jag har ju lite saker som är planerade, men för det så behövs pengar. För just nu är jag ganska pank.. buhu! Haha. Men jobbet är kul också faktiskt, har hand om frukosten den här och nästa helg. Folk uppskattar verkligen det, så det är kul. Och gården är så fin på morgonen när solen precis håller på och gå upp. Mys! (dock så gick en säkring idag så vi fick panik när det inte gick att fixa först, men Moa (födelsedagsbarnet) löste problemet!)


En bild från bilen när jag var påväg till Öland. Tog den i förbifarten så skärpan är inte den bästa, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0