Helgen

I fredags så fick jag vara hela dagen med underbaraste Elin, min systeryster <3 På kvällen så kom även Jossan, Linus, David och Johan. Och självklart hade vi hittat på bus, så det blev frågor och tävlingar till max! Haha helt underbart :D Ni ser på bilderna här nedanför ^^ 

Men på lördagen så hämtade Johanna upp mig hos Elin och så blev det stan med nästa gäng :) Senare på kvällen så Drog vi till "födelsedagsbarnet" Lollo och åt trerätters som hon hade gjort, sjukt gott! Och självklart drog jag, Johanna, Nan, Lollo och andra Johanna ut en sväng på Ljungbergs fasten vi alla var proppmätta. Mycket trevligt, dock så har jag inga bilder från det :/ 

Tack för helgen! <3


Kommentarer
Postat av: "LillaSiz"

Älskade siz! Fyfan vilken underbar kväll vi hade! =D Dock så glömde du snöbollskrigsbrottningen ;) Haha! Pusssss <3

2011-12-12 @ 13:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0