Jul? imorgon? nej?

Jag känner mig lite efter, jag tror inte på att det är julafton imorgon. Det är inte tillräckligt med snö och jag har ingen julkänsla längre. Så nej, tror inte på det! Men jag hoppas känslan kommer tillbaka om någon timme då vi ska klä julgranen :) 

Annars så har jag haft fullt upp de senaste fyra dagarna! Har åkt pulka med Alex, Brorsan och Emelie, julhandlat, fixat pepparkakshuset, jobbat, vart på möten och haft julavslutning på AG. Förutom det så har jag försökt vara så mycket med Alex som möjligt. Han har ju åkt nu igen, fast jag kommer få träffa honom igen innan jag själv drar utomlands :) Toppen! 

Imorgon blir det mera jobb (ja, jag ska jobba på julafton, men bara till två ^^) och sedan åker jag till farmor för att fira jul på riktigt :) 


Ser du stjärnan i det blå...? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0