Dåligt!

Jag har varit väldigt dålig med uppdateringarna, jag vet >< Jag har bara kört på tidsinställda fiskinlägg, och hur kul är det för er? Haha. 
Men nu skriver jag igen :D 

Det är ju lov så jag och Alexander har hittat på lite bus. Och ja, jag är typ med honom hela tiden :) Jag gillart! 
Detta har vi gjort:

Torsdags: Drog till Sold för att göra oss redo inför fredagen. 
Fredag: Körde till Ludvika och handlade fiskar och tillbehör till våra akvarium. 
Lördag: Möhippa för min faster :D (borde göra ett eget blogginlägg om det)
Söndag: Vi tänkte "det är söndag, vi chillar". Så det blev film och mys på sold :)
Måndag: Idag har handlat lite och som vanligt fixat med fiskarna. 

Imorn blire Halvvasan och då ska jag jobba :) Jag tycker faktiskt om att jobba under vasaloppsveckan :D 

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0