syster

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. 
Jag har mist min syster och vet inte om det är värt att ens försöka få henne tillbaka. 
Med tanke på att hon inte ens försöker prata med mig, inte ens svarar mig, så vet jag inte om det är värt. 
Ska jag behöva passa upp på henne hela tiden? 
Jag hoppas hon läser detta faktiskt. 
Jag älskar henne, och vill ha henne tillbaka! Men vad är det för en syster som inte svarar?
Hon vägrar berätta vad jag har gjort henne, om jag har gjort henne nått, och det gör mig så jäkla förbannad. 
Det är nog inte ens lämpligt att jag skriver detta i min blogg, men men. 
Jag skriver detta om i hopp att hon läser det.

Nu tänker jag i alla fall ta en tidig kväll och sova med mitt manus. 
Puss. Min värld är upp och ned.


Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hatar sånt, när man sitter där och undrar vad man har gjort, man får så konstiga tankar då!

Tycker förresten du ska bli uteliggare, kan joina dig eftersom jag iaf inte kommer hitta boende i Sthlm :) Blir perfa! Saknar dig, looooove <3

2011-02-03 @ 23:03:22
URL: http://evelinavonseth.blogg.se/
Postat av: Bp0

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-04-27 @ 21:45:14
URL: http://bp0.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0