Akvarium

Eftersom jag är ganska akvariefiskintresserad så har jag gjort en ny kategori - Akvarium.
Så nu blir det kanske lite mer snack och lite bilder från mina två akvarium. Det kanske inte är så kul för er, men det är något jag gillar, och det är min blogg, så vafan :) 

Jag har iaf två akvarium, ett på 100 liter och ett yngelakvarium på 60 liter. 

Jag och Alex jobbade med det stora akvariumet för ett tag sedan. 


Lilla med ca 20 guppieyngel och ca 15 räkungar (räklingar) plus fyra fullvuxna räkor :) 


Båda akvariumena (heter det så?) är under "uppbyggnad" ^^ Så jag och Alexander fixar rätt mycket med dem hela tiden, haha :D 
Idag var jag duktig och gjorde rent pumparna och så köpte vi nya sugproppar, vattenpest och lite flytväxter :) 


Over and out!
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0