Imorn åker jag!

Imorgon bär det av till arlanda för att träffa de andra deltagarna och ledarna. Jag har bara träffat dem en gång, så det är lite spännande att få träffa dem igen ^^ Men imorn så åker vi i alla fall kl 21.00 till Etiopien. Kommer väl landa igen på morgonen, och där kommer vi förhppningsvis träffa ungdomarna från Palestina. Sendan drar vi vidare till Moçambique :) 
Låter i alla fall inte helt fel i mina öron ;) 

Känns rätt härligt att det inte kommer vara stekhett där nu, eftersom de har vinter. Det kommer vara ca 24 grader när vi kommer dit :) Helt okej tycker jag!


Nu ska jag se så jag har det mesta med mig i väskan :) 
Sedan blir det att träffa Elin, så ska vi kolla på film. Mys! Henne har jag saknat mycket! :D

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0