3 skärmar och 2 personer.

Sitter på Sold med Alexander bredvid mig. Dock så har jag även 3 datorskärmar framför mig och känner mig ganska nördig. Det kan lätt bli så känner jag, höhö. Vi ska egentligen vara hos Mats nu och titta på American pie i sex timmar, men det blv ändrade planer. Så nu sitter vi här och ska plugga som galningar. Kul! 

Jag har börjat planera vilka dagar jag ska plugga vad för att klara av det här. Det låter kanske lite extremt, men det är lite väl mycket nu. De i klassen förstår nog. Nu är det verkligen stora uppgifter som ska in, och våra betyg hänger typ på dem. Drygt! 


Ta mig tillbaka? Grekland <3

Anastasia och Greg :D 


Over and out! 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0