Fyndig rubrik

Haha, när jag var på Taizémässan idag så var det massor med äldre personer (okej, gamlingar, men tyckte det lät elakt) där. Jag kände mig lite utanför eftersom jag tror jag var den enda under 30! Men som tur var så kom Sara, Emelie, Johan och Johan dit sen. Det var i alla fall en mysig mässa och jag vill nog åka till Taizé typ nu direkt. Ja. 

Dock så måste jag nog plugga innan jag ens funderar på att resa dit. Blö >< 
Jag har inte så mycket mer att säga nu.. umm.. Det är typ 84 dagar kvar tills jag åker till Mocambique :) 
Puss! 

Bjuder på en fin bild på mig och Evelina i Taizé :)


Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ah, jättefin........

Du ska med i sommar vavavavava??!?!?! :DDDDD

2011-03-27 @ 22:14:27
URL: http://evelinavonseth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0