Lite upp och ned

Kan säga att saker och ting är väl lite upp och ned. Allt är så stressigt med skolan och vad som kommer hända efter skolan, eller vad som inte kommer att hända. Sedan är det ju sommaren mellan där också, och vadfan ska man göra där? Att jag inte vet gör mig tokig. 

Jag känner att det verkligen blir en dag i taget nu. Klarar jag en dag, så får jag sova, och det känns som att det är det jag bara vill nu. Sova sova och sova. Jag orkar inget annat. 

Tyvärr så blir det väl inte så många "woho idag gjorde jag en kul grej"-inlägg på ett tag. Så nu får nöja er med sommarbilder eller typ roliga youtube-klipp. För det är det jag tänker publicera när jag inte orkar annat. Förlåt.

lite upp och ned. 



Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0