Imorgon ska bli en bra dag!

Idag har vart en snurrig dag, jättesnurrig! Om vi säger såhär: 

(kör på en tom väg)
Körskoleläraren - Kör närmare kanten så att en till bil kan köra på sidan om dig.

(några timmar senare på en tom väg)
Mamma - Kör mer i mitten, vi är själva och det kan komma nått från sidan. 

Jahapp? Tack ni två! 
Annars så har dagen flytit på och jag har inte gjort ett skit! men jag längtar tills imorgon, för då ska jag vara duktig (för en gångs skull) på min "lektion texil, färg och form". MEN efter skolan så tänkte jag sätta in bilder i mitt fotoalbum, kul kul kul! :D 

Nej men nu ska jag hoppa in i duschen innan jag somnar (: 
Puss och god natt! 



Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0