Jävla f*ttsnö

Sitter i skolan och har varit här en timme redan. Dock så börjar jag väl egetnligen inte förrens om ca 30 min, men eftersom det SNÖAR igen så åkte jag med mamma tidigt imorse. Jag vill inte gå i mer snö! Jag höll på att gå omkull två gånger >< Fyfan!!!

Gårdagen slutade i kaos, och jag är inte det minsta pigg iadg. Dock så har väl inte mitt sovande varit så bra på senaste tiden, inte alls. Fem-sex timmar per natt är för lite för mig. Måste sova mer, men har inte tid till det. Blä!
Förlåt för ett sånt negativt sms, men så kan det bli ibland ;) och nu såg jag precis att jag hade skrivit sms och inte blogginlägg. vafan? Aja, låter det stå iaf. Puss.


I’m feeling nervous
Trying to be so perfect
Cause I know you’re worth it
You’re worth it
Yeah

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0