Sista dagen

Idag är den sista dagen på mitt sportlov >< Det är lite surt, men jag är glad i alla fall! Imorse fick jag åter igen vakna upp bredvid min älskling, så sjukt härligt :D Efter lite frukost så gick vi ner på stan, så att jag kunde klippa mig och han skulle laga mat till oss. 
Dock så var det hela tiden pinsam tystnad på salongen och jag pinade mig igenom en timme där. Men det funkade iaf och håret blev bra :) 
Och tror ni att Alex hade gjort mat? Haha nej, han hade somnat. Men det gjorde inget för då kunde vi gå och äta tacosallad på ett fik istället, där Amed och Elvira senare dök upp för att ha möte med Alex :) 

Så det har varit en bra morgon för min del. Jag hoppas jag får träffa Alex igen en timme innan hans pappa kommer och hämtar honom ^^ tihi. 
Men nu ska jag kolla lite skolor och kanske söka lite oxå. Shit shit shit! 


En glad Elin idag va! 

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0