Snart är vi inne på förra året

Några bilder senare och mina "häftklisterlappar" är slut. Nu kan jag inte sätta in fler bilder för tillfället. Det suger! Men jag har iaf gått igenom sommaren -09 och lite av hösten. Jag känner mig duktig :) 

Eftersom min dag gick åt pipsvängen som hoppas jag igen på att morgondagen blir bättre! Då går jag bara i skolan till 11.10, så det ska bli skönt :) Dock så ska jag vara duktig och sätta mig på körskolan ett tag. Usch vad jobbigt. Inget jag ser fram emot, men ska man ha det där kortet så får man väl lida antar jag. 

Just nu vill jag bara ha sommar och ett par solglasögon. En cola på stranden hade inte heller vart helt fel. Ge mig bilden <3 

Källa

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0