Stjärnor mitt i vägen

Jag har alltid älskat stjärnor, och det gör jag ju då fortfarnade. Dock så har jag ett problem, jag kan verkligen inte gå rakt och kolla uppåt samtidigt. Idag så slutade det med att jag var mitt ute i vägen och vinglade. Fan. Men jag märkte det snabbt och gick tillbaka på min sida av vägen. Men inatt skulle jag bara vilja ligga ute på en äng (eller fotbollsplan i taizé med johan och gräshoppor, haha) och kolla på stjärnorna. Det är verkligen stjärnklart och fint inatt! Men jag får nöja mig med min google sky map :) 


Men nu ska jag göra ett försök till att sova. Känns som att det kommer bli en "fem-timmars-sömn-natt" (höhö, allt i samma) igen. Jag är pigg somfan. Smsa gärna.. God natt! 

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Feffe

STJÄRNOR<3 fyfan vad underbart.

2011-03-30 @ 23:22:29
URL: http://feffehoglund.blogg.se/
Postat av: Evelina

Eller med mig och "gräsallergi"! Kommer du ihåg? PUSS HJÄRTIS.

2011-03-31 @ 21:32:58
URL: http://evelinavonseth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0