500 days of Summer

Kollade nyss på en underbar film. "Det är ingen kärlekshistoria", är bland det första som sägs i filmen. Och jag håller med, men endå inte. Kan bara säga att den är speciell :) Mys! 





' jag minns de gånger jag har blivit kallad det ena efter det andra om min kropp, min taniga lilla kropp. jag har aldrig tyckt att jag har varit speciellt liten, inte alls faktiskt. det har jag gått och tänkt på sedan du sa de där orden. ja typ igår. brukar bli så. folk kan inte hålla käften och så börjar man tänka. och jag kommer alltid fram till att jag fortfarnade inte är speciellt liten. jag är inte en liten person. det är väl insidan som räknas, eller?

God natt!

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0