Imse Vimse Usama

Vaknade av klockan och några sekunder senare så berättade mamma att det hade snöat ute, fast det var inte den stora nyheten idag, nej verkligen inte. Utan att Usama bin Ladin helt plötsligt var död, hoppsan! Ja, vad ska man säga? Tycker faktiskt de skulle ha tagit in honom på förhör eller liknande först. Så man skulle få höra vad han hade att säga liksom. Nu får vi ju aldrig veta vad han tänkte.. om han tänkte.
Men det här är en stor grej, extremt stor grej.. ja iaf för USA. De har tydligen firat hela natten lång och jag antar att de kommer fortsätta.


Själv så grubblar jag över rondeller och samhällskunskapsuppgiften. Det känns viktigare för mig just nu, haha. Sedan ser jag extremt mycket fram emot Fast&Furious 5 som kommer ut nu i veckan!! WOOHOOO! :DDD


Nu ska jag spring och leta efter mina skruttar Ditte, Maria och Alva-Lou ;D Pyss!
Förlåt för så mycket text, haha.

Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0