Kan du fånga mina drömmar?

Jag börjar bli lite trött på mina återkommande mardrömmar. Att se folk bli knivhuggna och dödade är inte det roligaste man kan drömma har jag kommit fram till. Inte heller känslan av att man inte kan göra något. Jag vill inte se de där röda ögonen med knivsåg på sig, eller försöka köra över mördaren med en typ månbil (ja, det var lite komiskt faktiskt). Inte kul längre! 

Det är nästan alltid samma plats som en av drömmarna utspelar sig på också. Ja, jag börjar kunna platsen ganska bra nu, skulle nog kunna rita upp den till och med. Fast på just den här platsen så har det vart både bra och dåliga drömmar :)

Nej att bli ständigt jagad och se släkt och vänner dö är inget jag vill vara med om längre. Så nu säger jag att jag önskar mig en drömfångare till födelsedagspresent! Eller om någon vet hur jag kan få slut på dessa drömmar, så säg till! 



Nu ska jag ta och tända ljus och vänta på mamma. Vi ska nämligen snart fika :) 
Sedan blire plugg! Religion <3

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0