Min hjärna är för liten för allt det här

Jag är stressad, stressad, stressad, stressad och stressad. Sedan så måste jag säga att jag är lite stressad också.. Shit jag orkar inte med allt det här >< Dumma! 

Fick nyss veta (äntligen!) att balen börjar klockan fyra. Fan tänkte jag! Jag borde vara på Moçambique-möte till två (och då är det egentligen inte slut än). Det blir lite svårt för min faster att fixa mitt hår och smink i tre timmar om jag ska åka två. BLÖÖÖÖ!

Sedan så är det ju skolan också.. Jag har fortfarande uppgifter att göra >< Plus ett Matte C prov, nationellt prov. Om någon har lust att göra det åt mig så gärna! Hör bara av er så löser vi det ;D Sedan har vi religion, samhällskunskap och Facktecking, textil, färg och form.. Plus psykologi (: Toppen!  

Teatern har vi ju med, men som tur är så har vi endast två föreställningar kvar. Underbart! Dock så närmar sig MÖG (musik över gränserna) och min klass verkar vara peppade på det, men inte jag. Vill INTE! Fyfan.


Okej, nu blir det mycket text men men. Förlåt! 
Jag vill egentligen bara köra ut till Sold och flyga drake med Alexander när solen går ner igen. Snälla? 

Aja, ska väl fortsätta plugga lite religion.. Btw, sa jag att jag var stressad? 


Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0