Borta bra, men hemma.. umm fan plugg.

Då var man hemma igen från lägret med mina konfirmander. Jag är lite trött och jag kan tänka mig att barnen är ännu tröttare, hahaha. Det är inte lätt att vara konfirmand hos oss inte ;) Har iaf haft en okej helg tycker jag. Jag har lärt mig flera namn nu, haha. Jag har även fått en del bitchblickar och Neeeeej, men då är allt som det ska anser jag! Jag förstår inte varför de blir sura på mig när jag tvingar dem att städa toaletterna.. ;o 

Men nu när jag är hemma så tänker jag försöka träffa min pöjk igen! ååh, jag saknar honom ^^ hihi.
Förhoppningsvis så kommer jag få träffa honom snaaart :DDD oj vad fjollig jag är va? haha.


Men måste dock fortsätta att plugga, plugga och plugga. Hoppas på att två(!) uppgifter försvinner idag. Det skulle vara så härligt :D 
Jaja, nu ska jag förska få bort uppgifterna, puss ;) 

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0