Fortfarande i Stockholm

Sitter åter igen vid Alexanders dator, dock så är han hemma denna gången. Tänkte att jag skulle uppdatera lite här va. Sååå.. umm... igår! Igår så var jag och Alex på akvariumet här i stockholm (nehe?). Det var grymt! Vi var där i över två timmar!! (kan tillägga att alex och hans far gick igenom det på 10 min förr) Två timmar med massa fotande. Lovar att det kommer upp en bild eller två på kanske en sjöhäst eller en dorisfisk, eller kanske en rocka :D Haha. 

Men men, jag har iaf bestämt mig för vad jag ska klä ut mig till imorn. Jag tänker inte avslöja, ni får se bilder på det med sen. Men jag tycker personen är så pass läskig att jag inte kunde sova inatt. fail.
Plus att jag har varit vaken från klockan fyra till halv åtta för att alexander inte kunde sova, och jag vågade inte sova själv.. aja. Sov iaf från halv åtta till tio sen om ni ville veta. 

Shit vad långt inlägg, förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0