Ljusa ting är inte alltid så ljusa

Jag har en viss tendens att drömma mardrömmar när jag sover själv, och jag sov själv inatt. Så för att följa traditionen så drömde jag lite.
Denna gång regnade det så mycket att det var ca 50 cm översvämming på just min gård (dock så kunde jag lätt gå igenom allt). På vägen utanför var det okej, tills att två utav mina bästa vänner träffades av blixten och började brinna. Det var dock inte bara de som började brinna, utan asfalten med. Så de låg där och skrek.. (mats och johanna, ni överlevde)
Ja, och ni som känner mig vet kanske att jag inte gillar blixtrar sååå mkt. Så att jag drömde det här var inte så kul. MEN jag kunde ju inte bara sitta inne när det var oväder, jag fick ju lov att rädda min båt som jag tydligen hade i träsket så att den inte sjönk. Jag lyckades nätt och jämt. Blixtrarna var runt mig och jag höll mig så lågt som möjligt. De var som att de jagade just mig. När jag väl kom till båten så var allt som lera och jorden under mig försvann och så, men superElin klarade det med. Så jag räddade båten och skulle dra hem, då kom jag på att jag hela tiden varit korkad och borde bara satt mig och mina vänner i en bil ist för att varit ute. Ja.

Blev lite långt där.. Förlåt för det! Men nu ska jag ta och börja pricka av grejer på min "att göra-lista" :) Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0