Moçambiquesnack på Skum imorgon

Har fixat och donat lite med Mocambique bilder idag, för imorgon ska jag berätta om Crossroads och resan till Afrika på Andreasgården. Ni får gärna komma dit för jag vill inte stå där och snacka utan publik >< Måste erkänna att jag lite smått nervös, faktiskt. Det är läskigt att snacka inför en liten pubilk tycker jag.. Men det går nog bra :) 

Men men, jag ska på bio ikväll med. Drar dit med Johanna, Mjao, Lollo och Jonne :) Eller ja, det är de personerna jag vet om, haha. Vi ska gå på nya Twilight!! Spännande! Vi ska även äta mat och se på trean innan bion, mys på hög nivå :) Kan tisdagar bli bättre?


En liten höstbild jag tog i Stockholm :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0