15 oktober

Hade en mysig kväll igår med Elin, Jossan och Fillman (och Funk ett tag). Vi lagade tacos, åt kladdkaka och kollade på film :) Det var heeelt okej! På natten sen kom jag på den smarta idéen att jag skulle ha öronproppar så jag slapp det skrapande ljudet och det funkade tills min mobil ringde. Fick gott ett tag iaf, haha :) Tror jag ska fortsätta med öronproppar. 

Någongång idag ska jag åka till Borlänge är det tänkt.. men mamma är så krånglig så man vet ju aldrig. Fyfan. 

Kastar in en bild från Stockholm på ett par snackande änder, så söta :D

'And I love you more than I did before
And if today I don't see your face
Nothing's changed, no one can take your place ♪


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0