Ännu en katt i huset

Eftersom Mjao har blivit utkastad från sitt eget hem så fick hon sova hos mig inatt. Hon är nog den största katten jag känner, hahah. Hon tar nästan upp lika mycket plats som min Alexander, ojojoj det är mycket plats det. Hon äter mer än en vanlig katt och hon gnäller mer ä en vanlig katt, hahaha. (okej, jag snackar inte om en riktig katt om ni inte fattar det..dah)

Nu ska jag väl ta och städa lite innan hon kommer tillbaka för att sova här ännu en natt :) Det kanske till och med blir så att vi går ut (vilket är sjukt dåligt nu när jag är förkyld...). Vi får se hur det blir :) 
Nejfan, har inget vettigt att säga. Pusshej :*


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0