Stockholmsfjollan Elin

Japp, då var det dags igen! På torsdag drar jag åter igen till Stockholm. Denna gång ska jag inte bara vara tre dagar eller så, utan mer än en hel vecka ;o Wow! Haha. Jag hoppas att jag kanske kan träffa min kusin till och med, eller båda? Kanske en moster med? Hoppas hoppas! 

Det är även tänkt att jag ska fira halloween där, men Alexanders kompisar. HJÄLP! Vet inte alls vad jag ska klä ut mig till, för det är tydligen obligatroriskt ;o Läskigt.se! Har ni någon bra idé, så säg till mig. Ring, smsa, kommentera, skriv på facebook, säg till mina föräldrar, skicka röksignaler eller sök upp mig bara, vad som helst! 


Kanske ska vara grön eller blå denna gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0