AG ♥

Stack in huvudet på AG idag. Jag kan verkligen inte lämna stället. Jag har typ vuxit upp där, så det är väl inte så konstigt kanske. Jag kan nästan varje litet hörn och vrå där. Förutom inne på vissas kontor. Annars så har jag lekt norsk kurragömma under bordet täckt av pappersbuntar i kopieringsrummet, suttit i ett hörn i rummet innanför städrummet, under trumman i fläktrummet, under fyllor i musikförrådet och jag minns inte ens allt, haha. 

Det är så många minnen, så många underbara minnen. Kyrkis, klubben, konfirmation, skum och nu (igen) assistent/ledare. Jag har växt upp där, mitt andra hem. 

Här är en del foton (okej, urkassa foton från en urgammal mobil, men vafan) från AG, hahah. Leka med leksakerna är nog det bästa som finns! Och alla skämt som drogs där, herregud. 
Aja, nu har jag tänkt tillbaka lite på tiden i huset, mys! Och som ni kanske förstod så kommer jag bosätta mig där ett år till :) Men nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på lite Vänner. Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0