Attans minne

Åter igen sitter jag i min stol och knappar ner ett par ord i den här bloggen. Denna gång hade jag verkligen en tankte bakom vad jag skulle knappa ner här. Dock så tog det alldeles för lång tid för blogg.se att logga in mig (det är egentligen inte sidans fel, det är nog min dator som har blivit sjuk), så nu har jag glömt vad det var och känner mig ganska kass.. 

För att skriva något som .. ja inte låter vettigt, men .. ääh. Jag tänkte att jag i alla fall kunde berätta att jag ska nu se på en film med Robert Pattinson och underbaraste Reese Witherspoon. De två gör ett riktigt bra jobb tillsammans tycker jag. Och Robert gillar jag faktiskt mer och mer, sålänge det är utanför twilight (har dock inget emot filmerna), haha :) Okej, nu har jag svamlat tillräckligt. Puss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0