Bowling

Ja, det här med spel och och tävlingar är ju inte direkt min grej. Inte heller bowling. Det funkar liksom inte för mig. Det går inte! Och jag är nog världens sämsta förlorare.. (blir ju till och med arg på alexander när han tar mina puzzelbitar) Men idag så drog jag, Johanna och Louise iväg till parken för att bowla. Som vanligt gick de flesta kloten i rännorna, men en del lyckades jag med! Johanna och Louise körde lite tävling mot varandra och jag försökte mest att inte bli skitförbannad.. Men tillslut, precis i slutet så var jag helt plötsligt tvåa! :D Vet inte hur det gick till.. kanske var det mina baklängeskast utan glasögon, eller så ville de inte se mig skitförbannad. Det gick bra iaf :) 


Johanna kastar det första eller andra klotet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0