Från baggy till läder?

Igår så tog jag tåget till Borlänge. Jag skulle nämligen till min bror. Det var tänkt att vi skulle kolla på skor.. och vi kollade och testade nog mer skor än någon annan i hela kupolen..  Men han kom ifrån kupolen fyra timmar senare med ett bar byxor och en skorta. Och jag kom därifrån med ett par byxor med. Dock inte ett par vanliga jeans som är så typiskt mig, nej nej. Inte några svarta jeans som jag hade tänkt, nej nej. Utan ett par sarta läderbyxor (okej, det är inte riktigt läder för fem öre, men ni fattar). Vad hände där egentligen? La någon något i min taccos eller va? Jaja, jag hade för jäkla trevligt i alla fall! Tack brorsan :D

Här får ni en liten sneak peak på byxorna (och mina strumpor):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0