Lite rikare på liv

Nu har jag äntligen landat hemma igen och blir faktiskt hemma ett tag nu. Dock så blev min lilla förkylning inte bättre av att åka till älsklingen, utan jag kom hem med en ondare hals. Men jag mådde i alla fall bättre i själen! Ni kan inte gissa vad jag fick av Alexander (okej, ni som redan vet kan ju faktiskt gissa rätt) när jag var där :DD Jag fick ett objektiv, ett teleobjektiv från Canon :O jag blev så chokad först så jag visste inte riktigt vad jag skulle säga (måste sett rätt dumt ut, haha). Men efter ett tag så fick jag fram ett antal tack ;D 


En utav mina första bilder med det nya objektivet. Kändes lite mysko att vara så långt borta och kunna få en flygande fågel på bild, utan att den blev en grå klump. Man ser ju faktiskt att det är en fågel ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0