Veckan som varit

Nu har Alexander åkt hem, så nu kan jag vara social med bloggen igen. Han var här i nästan två veckor, så det var riktigt nice! Blev en del fotning och chipsätande (typ varje kväll, haha). Vi åkte till Sold och Noppi lite sådär. Det är ju obligatoriskt att vara i Noppi över påsk. Men vi var även på min lilla kusins dop. Vilket var jättefint :) 

Plus att jag har hälsat på mina nya konfirmander som jag ska ha på Stiftsgården i sommar. 100 st var de! Som tur är så ska jag "bara" ha 50 av dem, för annars hade jag failat totalt med namnen, haha. Men de var helt underbara och jag ser verkligen fram emot sommaren och gården. Kommer nog bli grymt bra! 


is på sold




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0