Fina fisken

God morgon alla nötter (och ni andra med..). Idag är det fina fisken, mår faktiskt riktigt bra (peppar peppar) och känner att jag har sovit bra. Jag kanske ska avsluta mina kvällar med Game of Thrones varje kväll? Ja, varför inte :) 

Idag blir det ett litet litet jobbpass och sedan tänkte jag ta tag i mina akvarium och rensa bort en del fiskar (sorligt (vad är det med mig och ((())) egentligen!? herregud)..) som mår dåligt. Eller det är egentligen bara en, men men :) Nu blev det svamligt här. Röd tråd? no no. Ikväll ska jag i alla fall till fotoklubben om jag kommer ihåg det >< Glömmer alltid! Illa.. 

Medans jag går till jobbet i snöstorm så kan ju ni kolla in pappas fångst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0