Olycka

God morgon världen! Jag har inte så mycket att säga just nu, typ att dagen kommer bestå av typ; föreläsning, fika, jobb, konfa och hem igen. 
Jag borde nog skynda mig lite för att föreläsningen börjar om en timme och jag sitter i pyjamas än och ska gå dit, humpf. Tänk om min Mini var klar nu, vad underbart det skulle ha vart. 

OCH igår! Då var det verkligen min olycksdag >< Jag gick in i det ena efter det andra och snubblade i trappor. Herregud vad jag måste ha blåmärken nu. Men så kom jag hem på kvällen och berättade för mamma att min olycksdag hade fortsatt på AG. Då berättade hon att det stod i mitt horoskåp att det skulle vara olycksdag för mig just igår. Helknäppt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0