Planer

Idag fick jag fler brev och mail. Så nu har jag fler saker att försöka få in i min karlender. Börjar bli fullt på vissa helger nu. Tex 24-27 maj, då ser det typ ut såhär:
Konfaadg 24, Gotlands intervjudagar 24-25, Ledarträff på Stiftsgården 25-27 och Konfirmationshelgen 26-27.
Bra va? Får försöka lösa det där på någe vis.. 

Men nu ska jag i alla fall svara biskopen (ett av fredagens brev) om att jag kan komma till honom och käka lite. Sist var det ju grekisk mat, gach va gott det var! Trevligt folk är det ju alltid där med, så jag kan tänka mig att hälsa på honom lite iår igen. 

Någon som hälsade på oss här om dagen var denna "lilla" vattenskalbagge. Jag vet inte vad de heter egentligen.. Han var ca 7 cm kanske. 


Taget med ett "kinamacroobjektiv". Ingen aning vad det heter.
Det är som flera delar som man plockar med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0