Tisdagen den 21 Aug.

Jag fick ju en liten försmak på Stockholm förra veckan och helgen. Det var väl både bra och dåligt kan man väl säga. Ganska så jäkla ensamt, men till min räddning kom min pojkvän och lyste upp tillvaron. Vi chillade, kollade på midnattsloppet (allt från pacman till hjärtstopp) och chillade lite till. Sedan var jag faktiskt ut till mina kusiner en sväng med. Det var härligt att se moster och kusinerna! :) 



La nyss undan den lilla Stockholmsväskan och har nu tagit fram min stora blåa Afrikaväska. Det är bara att börja fylla den med mina grejer nu känner jag. Ofattbart. 
Förövrigt ska jag träffa Maria någon gång idag, vi ska väl fika antar jag. Haha :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0