04-08-12

skrev igår.

Är nu ledig ca 24 timmar från mina barn på Stiftsgården i Rättvik. Dom är verkligen underbara och tiden har gått alldeles för snabbt. Vi har varit på hajk, grillat, campat i "gruvan", lek, varit seriösa (faktiskt), busat, badat, solat och snackat en massa. OCH kramats! Att krama ca 100 personer varje kväll är ganska speciellt faktiskt.. sedan att bli ledig från dessa kramar är förskräckligt! Haha. 

Men nu är jag ledig lite i alla fall och då ska jag fira min lilla Johanna som fyler 20 imorgon. Woho, grattis! <3 Blir nog roligt :) 
Annars kan jag berätta att jag nu mera kommer att bo på Götgatan (stockholm alltså, haha) i veckorna, vilket är grymt trevligt :D  Har nära och bra till skolan och alex. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0