Måndag

Vanlig dag hos mig.. 

Jag satt i köket och fyllde i massa papper och mamma stod bredvid och diskade:
Jag - *läser högt* .. vill du anmäla nytt konto? nej..
Mamma - Gott nytt år!
Jag - va?
Mamma - hahahhahha, gott nytt år!
Jag - hahah, varför sa du så för?
Mamma - *skrattanfall* så att det skulle bli lite roligare!


För ett tag sedan så åkte Alexander och hans syster hem till Stockholm, tråkigt men sant. Men Alex kommer i alla fall hem nästa vecka när han fyller 20!!!! Har vart riktigt nice att ha honom hemma här måste jag säga och ser fram emot hans födelsedag :) 

Annars idag så har jag och tjejerna vart på Strand kök och bar för att äta lite middag och efterrätt. Det var helt underbart! Jag blev så mätt att jag inte orkade äta allt, haha.
Men nu ska jag fortsätta fylla i papper :) Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0