Peppad

Började dagen med att oroa mig vad min handledare skulle säga om mitt val av yrke. Förra gången så gick det ju inte så bra, men nu var jag ju inte längre på AF, så det fanns hopp. Och tur som jag hade så fick jag lite pepptalk av min handledare! Hon var fantastisk och jag ville verkligen börja jobba, plugga, ja nästan vad som helst bara för att hon var så peppande. Hon tyckte bara det var bra att jag hade en dröm, för då hade vi något att jobba på. Underbart! 

Nyss så kom jag hem från fotoklubben. Det var min första gång där. Mycket läskigt att gå in där, vänta med gubbarna och hälsa på folket. Men det gick bra det med. De var jättetrevliga och det visade sig att jag var inte den enda nya. Så nu är jag extremt peppad att fota och visa dem vad jag kan. De vill verkligen lära mig mer, jag älskar det. 
Inatt kommer jag kunna sova gott :) 



Arkivbild (mobil)

Kommentarer
Postat av: Evelina

ååhh, blir så glad för din skull!! kämpa på vännen, allt går bara man vill!

2012-01-18 @ 19:18:26
URL: http://evelinavonseth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0