The girl with the dragon tattoo

Kom nyss hem från bion. Jag och mina kära väninnor var och kollade på The girl with the dragon tattoo. Helt okej. Tror inte det är en sådan film som jag skulle gå och se igen, i alla fall inte på bio, fast det gör jag ju inte med någon men men.. Skulle nog inte köpa den eller så. Men den var helt okej. Shit, nu svammlar jag..
Aja, bra film som sagt och nu ska jag snart lägga mig tror jag. Känns som att jag behöver det. Dock så sov jag en timme tidigare idag. Det här med sömn är inte min grej när jag är själv. Ska i alla fall försöka sova själv, annars blir det väl jag och boken, höhö. Nu ska jag sluta svammla. Puss! 




' I wish nothing but the best for you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0