Slå konfirmander?

Då är jag hemma igen efter att ha tillbringat ännu en dag på AG. Hade mina konfirmander idag, så vi lekte och försökte få dem att förstå hur man använder en bibel - slå den i huvudet på folk! (slå in kunskap). Det var i alla fall en som förstod det och slog sin kompis, duktigt :) Jag blir så stolt! Haha. 


Nu ska jag ta och spela sims 2 innan jag får spunk här. Jag blir ju så sur och grinig när jag inte får min närhet har jag märkt. Närhet = trygghet. Och nu när Alexander är borta så blir det svårt.. För det är ju inte vem som helst som duger, absolut inte. Har mkt svårt att acceptera att andra ska ta på mig. Nu lät det där lite fel, men menade inget perverst där. Jag menar bara att jag är beroende av närhet, av alex. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0