Snowboard

Helt utslagen efter dagens äventyr. Kommer troligtvis ha många blåmärken imorgon, men det var det värt! Jag och mina flickor var nämligen och åkte snowboard idag. Det var nog ingen vacker syn, men dock en rolig. 
Vi var så pass fega att vi höll oss i barnbacken, den nedre delen av barnbacken. 



Johanna är nog lite bitter.. Haha.




Nan var iaf glad, fast hon precis ramlade, haha.



Tror Nan var mer inne i "lifthuset" än ute i backen ><



Nyss så var Nisse och Joel här på besök, lika trevligt som vanligt. De snackade skotrar med pappa och så. Kollade även på ett skitcoolt program på 2;an där de var ett gäng motorcykelgubbar som åkte i Alaska och Kanada. JAG VILL! Fast jag vill dit och fota, haha. 
Men nu ska jag ta och städa mitt rum, det ser ut som ett bombnedslag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0