Home sweet home, again

Nu har jag varit hemma några dagar och landat i verkligheten igen. Jag har till och med packat upp min resväska. Men det är bara för att jag ska börja packa en ny, igen. Väska på väska på väska. Norrköpning - hem - Frankrike - hem - Rättvik. Nu råkar ju inte Rättvik vara så långt här ifrån, men jag ska vara där i tre veckor. Det är tre veckors konfirmationsjobb som gäller, underbart! Så jag kommer hem en sväng i mitten av augusti innan jag flyttar till Stockholm. 

Tänkte börja ladda in lite bilder i datorn och redigera lite RAW-bilder. Sedan kastar jag nog in några från Kolmården, Taizé och så :) Men först ska jag städa mitt rum.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0