Home sweet home

Åter igen hemma. Jag har bara varit borta ca en vecka, men det kändes som minst två. Dock så kunde jag gärna ha varit kvar längre på Finnåker med Crossroads. Jag tänkte ladda upp lite bilder här senare, men inte idag. På dagens schema står fotboll hos Johanna!! :DD Hoppas att sverige vinner så att vi inte är helt värdelösa iaf ;)

För övrigt så kan jag säga att jag troligtvis inte kommer uppdatera så mycket på bloggen under sommaren, det brukar liksom inte bli så. Tror det blir mer på Instagram (elinhjalmarss0n) eftersom det är lättare att komma åt. Men som sagt så ska jag kasta upp lite bilder från Crossroads i alla fall ;)

Här är en snabb mörk bild på hela gänget:

K Ä R L E K < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0