Nedräkningen har börjat

Nu har jag börjat räkna ner i timmar. Det är ungefär 31 timmar kvar. Det är inte speciellt länge om man jämför med 10 veckor, faktiskt. Då är 31 timmar ganska så nära, vilket känns så sjukt bra! Och om en timme så är det bara 30 kvar :D Lycka! Ja, ni kanske har förstått att det är nedräkning tills Alexanders tåg kommer in på stationen. Dock så brukar jag och tåg aldrig komma överens, så det kommer väl sluta med några timmars försening.. Haha. 

Men gårdagens kväll var härlig. Det blev en spontan utgång med Lollo och träffa Fillman på Ljungbergs (många namn där). Det var en lagom kväll skulle jag vilja säga :) Och snart så ska jag gå ner på stan för att möta upp PN-gänget. Vi kör nämligen en innomhusPN idag. Underbart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0