20 år och student med Palestina och Mocambique

Då är man 20 år. 20 år och några dagar. Känns precis som 19! Jag sa faktiskt nästan att jag var 19 när en unge frågade, sen kom jag på att jag inte alls är 19. Herregud, åren går faktiskt fort nu. Fast man kan ju inte säga att livet går fort, för det är det längsta vi har :)

Sedan har det ju varit student också, fy tusan vad härligt! Alla var så glada och skrattade. Grattis till alla studenter! :) 
Snart ska jag sätta mig i bilen och åka till Stiftsgården för att vara där en vecka. Det är nämligen Crossroads i Sverige iår. Skitkul! Så jag blir där ungefär en vecka med palestinier, mocambiqanier (heter det så?) och svenskar. 
Nu ska jag packa ner tandborsten och dra! Puss :* 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0