Fri som en fågel

Första dagen på över en månad som jag är helt ledig. Känns asskumt! Har ingen aning om vad jag ska göra idag pga det, haha. Jag är ledig och helt själv, hur ska detta sluta? Vi får se om Forssen och hans kompis kommer hit och tigger kaffe av mig, det skulle faktiskt vara ganska trevligt :) Kanske borde baka en kladdkaka också? Tror det! 

Annars så var gårdagen på FTD grymt! Jag ska sätta mig och gå igenom hälften av bilderna snart. Hoppas det finns någon bra, haha. Men tack till alla som var med och gjorde dagen/kvällen :) 



Påväg hem från FTD med kameraväska, stativväska och ryggsäcken med massa kläder i, höhö packåsna.



Dagens tips: Lägg inte hörlurarna i en vas med blommor och vatten, de slutar funka då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0